O mnie
Nazywam się Kasia Dziubałka i od ponad 5 lat wspieram kobiety w zaprojektowaniu spójnej i dochodowej marki osobistej w internecie.
Od zawsze wierzyłam, że siła tkwi we wspólnocie i dzieleniu się doświadczeniem. W 2013 roku założyłam własny biznes i zaczęłam budować przestrzenie, w których kobiety mogą się spotykać, rozwijać i wspierać. Tak powstały:
✨ Wielka Wymiana Kontaktów – projekt, w ramach którego zorganizowałam blisko 200 konferencji networkingowych dla przedsiębiorczych kobiet,
✨ Inwestorki.pl – społeczność 9 000 kobiet działających w branży nieruchomości,
✨ Szkoła Liderek – miejsce, w którym kobiety rozwijają swoje firmy i kompetencje, krok po kroku realizując swoje cele biznesowe.
To doświadczenie nauczyło mnie, że każda marka to coś więcej niż logo czy strona www – to ludzie, emocje i wartości, które za nią stoją.
Dlatego poszłam krok dalej. Ukończyłam Interaktywną Akademię WordPress i WooCommerce (potwierdzoną egzaminem MEN) oraz rozpoczęłam naukę w MailerLite Academy, aby łączyć pasję do technologii z budowaniem autentycznego wizerunku online.
Jako osoba zajmująca się tworzeniem stron i strategiami marketingowymi online, często spotykam się z klientami, którzy myślą, że stworzenie tzw. wizytówki online wystarczy, aby zaistnieć w sieci. Niestety, wrzucenie kilku zdjęć i sekcji na stronę nie wystarczy, jeśli nie wiesz, co na niej powinno się znaleźć.
Najczęstsze problemy, z jakimi się spotykam, to:
– Brak jasno określonego przekazu: Kiedy pytam klientów o hasło przyciągające uwagę, które ma być na pierwszej stronie – często nie mają pojęcia nawet o co ich pytam i są zaskoczeni. Wtedy tłumaczę im po co robi się stronę internetową i nie ma sensu jej robić jeśli celem jest pozyskiwanie klientów ze strony, a oni nie wiedzą jaką treścią przykuć uwagę. To właśnie na tym etapie większość stron staje w miejscu lub jest nieefektywna.
– Problemy z domenami i hostingiem: Często klienci nie pamiętają, gdzie zarezerwowali swoją domenę lub zrobił to za nich ktoś inny. Co gorsze, wydaje im się, że wystarczy wyszukać domenę w internecie i po prostu ją opłacić lub zarezerwować za 0 zł, nie zdając sobie sprawy na jakie koszty narażają się w przyszłości.
– Niewiedza marketingowa: Wielu przedsiębiorców myśli, że mogą zlecić marketing komuś innemu. Ale pamiętaj, że nikt nie zna Twojej firmy tak dobrze, jak Ty sam. Niezależnie od tego, ile zlecisz na zewnątrz, musisz mieć podstawową wiedzę, aby kierować swoją strategią. Zdając się na innych w 100% przychodzi rozczarowane brakiem efektu i szukaniem kolejnych magicznych rozwiązań, a najlepiej osób, które zrobią wszystko za Ciebie. Większość tych poszukiwań doprowadzi do kolejnych strat finansowych, aż sami weźmiemy odpowiedzialność za swoje działania w sieci
Wspieram kobiety w tworzeniu widocznej i rentownej marki osobistej w sieci. Razem zaczynamy od podstaw – domeny, logo, sesji zdjęciowej – a kończymy na spójnej strategii, która pozwala zbierać kontakty, budować społeczność, sprzedawać konsultacje, mentoringi, produkty online czy kursy.
Moim celem jest, abyś nie tylko miała swoją stronę, ale także przestrzeń, która pracuje na Ciebie i Twoją markę.
O mnie
Nazywam się Kasia Dziubałka i od ponad 5 lat wspieram kobiety takie jak Ty w zaprojektowaniu spójnej i dochodowej marki osobistej w internecie.
Od zawsze wierzyłam, że siła tkwi we wspólnocie i dzieleniu się doświadczeniem. W 2013 roku założyłam własny biznes i zaczęłam budować przestrzenie, w których kobiety mogą się spotykać, rozwijać i wspierać. Tak powstały:
✨ Wielka Wymiana Kontaktów – projekt, w ramach którego zorganizowałam blisko 200 konferencji networkingowych dla przedsiębiorczych kobiet,
✨ Inwestorki.pl – społeczność 9 000 kobiet działających w branży nieruchomości,
✨ Szkoła Liderek – miejsce, w którym kobiety rozwijają swoje firmy i kompetencje, krok po kroku realizując swoje cele biznesowe.
To doświadczenie nauczyło mnie, że każda marka to coś więcej niż logo czy strona www – to ludzie, emocje i wartości, które za nią stoją.
Dlatego poszłam krok dalej. Ukończyłam Interaktywną Akademię WordPress i WooCommerce (potwierdzoną egzaminem MEN) oraz rozpoczęłam naukę w MailerLite Academy, aby łączyć pasję do technologii z budowaniem autentycznego wizerunku online.
Jako osoba zajmująca się tworzeniem stron i strategiami marketingowymi online, często spotykam się z klientami, którzy myślą, że stworzenie tzw. wizytówki online wystarczy, aby zaistnieć w sieci. Niestety, wrzucenie kilku zdjęć i sekcji na stronę nie wystarczy, jeśli nie wiesz, co na niej powinno się znaleźć.
Najczęstsze problemy, z jakimi się spotykam, to:
– Brak jasno określonego przekazu: Kiedy pytam klientów o hasło przyciągające uwagę, które ma być na pierwszej stronie – często nie mają pojęcia nawet o co ich pytam i są zaskoczeni. Wtedy tłumaczę im po co robi się stronę internetową i nie ma sensu jej robić jeśli celem jest pozyskiwanie klientów ze strony, a oni nie wiedzą jaką treścią przykuć uwagę. To właśnie na tym etapie większość stron staje w miejscu lub jest nieefektywna.
– Problemy z domenami i hostingiem: Często klienci nie pamiętają, gdzie zarezerwowali swoją domenę lub zrobił to za nich ktoś inny. Co gorsze, wydaje im się, że wystarczy wyszukać domenę w internecie i po prostu ją opłacić lub zarezerwować za 0 zł, nie zdając sobie sprawy na jakie koszty narażają się w przyszłości.
– Niewiedza marketingowa: Wielu przedsiębiorców myśli, że mogą zlecić marketing komuś innemu. Ale pamiętaj, że nikt nie zna Twojej firmy tak dobrze, jak Ty sam. Niezależnie od tego, ile zlecisz na zewnątrz, musisz mieć podstawową wiedzę, aby kierować swoją strategią. Zdając się na innych w 100% przychodzi rozczarowane brakiem efektu i szukaniem kolejnych magicznych rozwiązań, a najlepiej osób, które zrobią wszystko za Ciebie. Większość tych poszukiwań doprowadzi do kolejnych strat finansowych, aż sami weźmiemy odpowiedzialność za swoje działania w sieci
Wspieram kobiety w tworzeniu widocznej i rentownej marki osobistej w sieci. Razem zaczynamy od podstaw – domeny, logo, sesji zdjęciowej – a kończymy na spójnej strategii, która pozwala zbierać kontakty, budować społeczność, sprzedawać konsultacje, mentoringi, produkty online czy kursy.
Moim celem jest, abyś nie tylko miała swoją stronę, ale także przestrzeń, która pracuje na Ciebie i Twoją markę.
Stań się widoczna w sieci
Z chęcią przeprowadzę Cię przez cały proces tworzenia Twojej strony, strategii marki osobistej
i kampanii w internecie.
Do IT Girl © 2025 | Polityka prywatności